Vyhledat
  • pavelmosna

7 zaručených tipů na hubnutí bez diety

Diet je na trhu spousta, některé fungují dobře, a některé méně. Nelze určit, která je nejlepší, protože záleží zejména na tom, jak si daná dieta sedne s koncovým uživatelem. Zásadní je však to, že jsou to krátkodobé záležitosti. Pokud chcete, aby efekt diety vytrval, musíte na ni navázat vyváženou stravou a tréninkovým plánem.


Dopoledne tělo rychleji spaluje

Změnit stravovací návyky sice dá zabrat, ale je to otázka času, kdy si tělo zvykne na to, co je pro něj přirozené. Ze začátku to dá trochu přemýšlení, ale vyladit stravu lze relativně jednoduše po krocích a s běžnými potravinami.

Zkuste si den rozdělit na 5 - 6 jídel a zvolit časy, kdy budete pravidelně konzumovat. Z těchto jídel jsou tři větší a mezi nimi jsou svačiny. Obecné pravidlo zní, že dopoledne tělo rychleji spaluje, a může tak přijmout kaloričtější stravu, zatímco k večeru aktivita ustává, což znamená konzumovat zejména tuky a bílkoviny. Je totiž důležité zaměstnávat stravovací ústrojí po celý den, jedině tak dokáže velmi efektivně pracovat a pomůže vám dosáhnout vašeho cíle.

Prvním krokem je určitě vyhýbat se “českým porcím”, snížit jejich gramáž a zaměřit se tak na svačiny. Největší riziko je pak vynechávání svačin a hladovění v domnění, že je to cesta, jak ještě rychleji dosáhnout redukce váhy. Organismus se tak může jednoduše dostat do stavu, kdy začne vnímat nízký přísun potravy jako hladovění, na které bude reagovat zvýšeným vytvářením tukových zásob. A z hromad salátů pak může jednoduše vzniknout nadváha.

Řešením je dokonale poskládaný jídelníček a zdravý přechod na stravu, které můžete zůstat věrní celý život a udržovat si tak vytouženou váhu a pevnost těla po celý život. Bez diet a bez omezování si zkrátka musíte pouze osvojit správnou míru, potraviny a motivaci. To je také naším cílem ve FastFit. Vytvořili jsme speciální týdenní stravovací doporučení, kterými motivujeme všechny, kteří zkusí náš plán. Soustředíme se na každého zvlášť a na splnění těch nejzákladnějších kroků, díky kterým lze brzy ujít mílovou vzdálenost. Ano! Není to o hladovění, ale o zvycích, které všem zůstanou i po splnění celého plánu.


Tipy:

1) 6 dní se hlídat a jeden den klidně trochu hřešit. Psychické zdraví je také důležité :-)

2) Rozdělit si den na 5 - 6 jídel a mezi nimi nejíst

3) Sladké nápoje, sladkosti a cukrovinky prostě NEJEZTE...

4) Omezte pivo (i nealko) a tvrdý alkohol. Dejte si raději víno (s mírou )

5) Omezte tučné uzeniny a smažené věci.

6) zamyslete se nad tím, jestli příliš nesolíte.

7) choďte a cvičte

121 zobrazení

©2018 by FastFit, Pavel Mosna Project